Aliizz

Alla inlägg under februari 2011

Av Alice - 28 februari 2011 18:10


Hahah.. Jag skulle verkligen inte vilja ha något av dom där paren.. Ni då?


//Aliizz<3

Av Alice - 27 februari 2011 08:59

Hej alla!

 

Igår så var jag på stan med mamma.

Min moster var också där, så vi fikade lite med henne.

 

Jag köpte en tröja. Här är några bilder på den!!<3

 

 

Den kostade bara 80 kr på HM!!

 

//Aliizz

Av Alice - 22 februari 2011 15:37

Hejj!

 

Kom hem för ett tag sedan från bräntis.

Vi var och åkte slalom från kl 10 till 2. Det var kul men kaaallt!!

 

När jag kom hem så kunde jag inte känna mina tår.. =S

 

Nu är jag "varm" igen 

 

Ska gå och gosa med Ville nu.

 

Byee<3

Av Alice - 21 februari 2011 17:51

............... tills tprsdag!!

 

Då har ju jag ridning och då så ska vi ha förberedande hoppning.

Vi skulle kaanske prova på framdelsvändning!!

 

Hoppas att vi får det..

 

Jag vill typ prova att rida Alert för att jag har inte ridit han på jättelänge.. Jag vill oxå rida Heroson för att han är så liten och söt<33

 

  <----- Alert


Hittade ingen fin bild på Heroson men jag ska ta lite bilder på torsdag så får ni se alla hästarna  


//Aliizz

Av Alice - 20 februari 2011 12:21

Hejsanpådejsan

 

Jag har inte kunnat skriva nått för att jag är ju i Sundsvall nu.

 

Det är jättekul här!! Mamma o pappa och Isak o Elias och min moster (Eva), är på IKEA, jag ville inte följa med för att jag tkr att det är ganska tråkigt där om man inte ska köpa ngt..

 

Nu kom dom hem.

 

Nu ska jag gå och packa och så. Vi ska åka hem idag.

 

Hej då!!

Av Alice - 14 februari 2011 16:16

Mammas present var ju att det skulle komma några och sjunga.

 

Dom var hur duktiga som helst! Det var 2 st.

 

Här är några bilder på lite godis som dom hade med sig och ballonger.

 

                    

Av Alice - 14 februari 2011 14:22

Hej allihopa!

 

Idag så är det ju Alla Hjärtans Dag!!

Jag har inte skrivit på ett långt tag nu. Har typ inte haft lust, men nu ska jag börja blogga igen  

 

(Hoppas att inte mamma och pappa läser detta)

Jag ska baka en kladdkaka med ett hjärta av florsocker på. Det får bli min present till dom  

 

Det ska komma 2 stycken tjejer som ska sjunga "Det vakraste" för pappa. Det är mammas present till pappa. Dom kom kl halv 2 fast dom skulle komma vid 3? Pappa var inte hemma då så dom skulle komma tbx vid kl 3. Dom hade med 2 hjärtformade ballonger och typ en chokladask och blommor tror jag.

 

Pappa har köpt blommor till mamma och det var nått mer oxå, men det kommer jag inte på just nu, heheh..

 

Nu ska jag måla naglarna röda elr nått sånt tror jag.

 

Ha en fortsatt glad Alla Hjärtans Dag!!<3

 

//Aliizz

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är jag:
 Snäll
 Konstig
 Dum
 Rolig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards