Aliizz

Alla inlägg under september 2010

Av Alice - 30 september 2010 17:18

Nu ska jag till stallet om en kvart. Jag ska försöka att få rida Flaxman<3 Finns inte han så vill jag nog rida Alert. Och ja, han är väldigt "alert". Hahah 

 

//Aliizz

Av Alice - 30 september 2010 17:15

Idag så är det sista dagen som 50-öringarna gäller.

Hittade bilden på google. Bye bye 50-öringar..

 

//Aliizz

Av Alice - 27 september 2010 17:41

Hej!

 

Jag tittade just på Fokis blogg och såg världens sötaste klänning! Här är en bild på den

Fin va?

 

//Aliizz

Av Alice - 26 september 2010 18:42

Nu har jag just varit på hundkurs med pappa och Ville. Det gick bra. Vi skulle spåra, det gick inte så bra. Han fattade inte riktigt vad han skulle göra. Han gick fel och fattade ingenting men det går nog bättre snart. Hon som håller i hundkursen är jätteduktig. Hon har 2 jätte, jätte, jättelydiga hundar. Här kommer en länk till hennes hemsida! http://hannashundsupport.se/index.html

 

Ses!! //Aliizz

Av Alice - 26 september 2010 10:05

Godmorning everybody!

 

Nu ska jag snart fara till Benjamin! Världens bästa häst! Det är tävlingar i stallet så jag får nog rida utomhus. Blir jättekul!

Nu ska jag gå och äta min pizza. Vi hade inga goda mackor så jag fick göra en pizza för mamma!

 

Byee //Aliizz

Av Alice - 25 september 2010 20:01

Hej igen!


Ledsen att jag inte har hunnit skriva ngt.. Jag har haft fullt upp. Jaja iaf.

Nu ska jag äta kladdkaka och se på America´s funniest home videos. Blir kul!


See yaah! //Aliizz


Av Alice - 24 september 2010 17:18

Hej hej! Nu är det äntligen helg!

 

Idag så ska vi äta hembakt pizza! Vi håller på att göra dom nu. Dom är inte klara så jag kan inte lägga ut ngn bild på dom än.

Hahah! Nu hör jag Ville skälla och morra. Han leker säkert med mina brorsor elr ngt! Nu måste jag gå, maten är klar.

 

Byee //Aliizz

Av Alice - 23 september 2010 13:20

Idag så var jag i skolan för första gången den här veckan. Jag låg efter några sidor i matteboken men nu är jag klar! Vi hade typ engelskaprov idag. Jag hade typ glömt bort lite men hoppas att det gick bra! Det stod typ vad gör dom på bilden? Då var det en bild på en kille som tvättade en bil och jag kom på: he is ....... a car   Jag visste inte vad jag skulle skriva men jag skrev: he is cleaning a car. Jag tänkte skriva typ: he is wasching (vet inte hur man stavar: wasching??) a car så jag skrev inte det  Nu ska jag gå och äta ngn macka elr ngt.


Hej då! //Aliizz!!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är jag:
 Snäll
 Konstig
 Dum
 Rolig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards